مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران
مجله اینترنتی سونیا
رپورتاژ آگهی
تبلیغات بنری
بک لینک
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله اینترنتی سونیا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران
چرا-به-تبلیغ-کننده-و-یا-همکار-فروش-Publisher-می‌گویند؟

آیا همکاری در فروش، Passive Income ایجاد می‌کند؟

سیستم همکاری در فروش چگونه کار می‌کند؟

چرا به تبلیغ کننده و یا همکار فروش Publisher می‌گویند؟

تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران

چرا به تبلیغ کننده و یا همکار فروش Publisher می‌گویند؟

تبلیغ کننده و همکار فروش Publisher دو مفهوم متفاوت در صنعت تبلیغات هستند. تبلیغ کننده، شخص یا شرکتی است که محصول خود را به دیگران معرفی کرده و تبلیغاتی را برای فروش محصول خود انجام می‌دهد. از سوی دیگر، همکار فروش Publisher، شخص یا شرکتی است که به عنوان واسطه بین تبلیغ کننده و مشتریان عمل کرده و تبلیغات را برای محصولات و خدمات تبلیغ کننده در سایت‌ها، برنامه‌های کاربردی و دیگر وسایل دیجیتالی نمایش می‌دهد.

اما سوال اینجاست که چرا به همکار فروش Publisher می‌گویند؟ آیا این عنوان به دلیل کارکرد وی در این صنعت است یا دلایل دیگری نیز وجود دارد؟

در اینجا باید به تاریخچه کوتاه واژه Publisher در صنعت تبلیغات اشاره کنیم. این واژه در ابتدا در صنعت چاپ و نشر کتاب‌ها و مجلات استفاده می‌شد. افراد و شرکت‌هایی که مجلات و کتاب‌ها را منتشر می‌کردند، به عنوان Publisher شناخته می‌شدند. با گسترش فضای دیجیتال و ورود تبلیغات به این فضا، واژه Publisher به معنای واسطه‌گری در فروش تبلیغات نیز به کار گرفته شد.

بنابراین، به همکار فروش تبلیغات Publisher گفته می‌شود چون این شخص یا شرکت به عنوان واسطه بین تبلیغ کننده و مشتریان عمل می‌کند و تبلیغات را به صورت اختصاصی برای محصولات تبلیغ کننده در سایت‌ها و برنامه‌های کاربردی نمایش می‌دهد.

همچنین، واژه Publisher به دلیل اینکه این شخص یا شرکت مسئولیت انتشار و نشر تبلیغات را بر عهده دارد، به کار گرفته شده است. هرچند که این مسئولیت در واقع به تبلیغ کننده تعلق دارد، اما همکار فروش Publisher باید به عنوان یک ناشر تبلیغات، از انتشار تبلیغات در محل‌هایی که مشتریان هدف تبلیغ کننده حضور دارند، مسئولیت بپذیرد.

در نهایت، باید گفت که واژه Publisher برای شرح وظایف و مسئولیت‌های همکاران فروش تبلیغات در صنعت دیجیتال به کار گرفته شده است و به دلیل تاریخچه آن در صنعت چاپ و نشر، در این صنعت نیز به کار برده می‌شود.

مرتبط نوشته ها

هدف گذاری رسانه ای (Media Objectives) برای تبلیغات

هدف-گذاری-رسانه-ای-(Media-Objectives)-برای-تبلیغات

هدف گذاری رسانه ای (Media Objectives) برای تبلیغات، فرآیندی است که در آن اهداف و استراتژی هایی برای استفاده از...

ادامه مطلب

تحقیقات رسانه (Media Research) برای تبلیغات

تحقیقات-رسانه-(Media-Research)-برای-تبلیغات

تحقیقات رسانه (Media Research) برای تبلیغات، فرایندی است که به منظور بررسی و تجزیه و تحلیل رسانه‌ها و وسایل ارتباط...

ادامه مطلب

شناخت جامعه هدف (Target Audience Analysis) برای تبلیغات

شناخت-جامعه-هدف-(Target-Audience-Analysis)-برای-تبلیغات

شناخت جامعه هدف (Target Audience Analysis) برای تبلیغات شناخت جامعه هدف یا تحلیل مخاطبان هدف به معنای بررسی و درک...

ادامه مطلب
نوشته‌ی بعدی
سیستم-همکاری-در-فروش-چگونه-کار-می‌کند؟

سیستم همکاری در فروش چگونه کار می‌کند؟

روش-های-ارزیابی-اثربخشی-بازاریابی-موبایلی

روش های ارزیابی اثربخشی بازاریابی موبایلی

ابزارهای-رایج-در-بازاریابی-موبایلی

ابزارهای رایج در بازاریابی موبایلی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

sonia

سئو و بهینه سازی سایت : آقای سئو

کلیه حقوق مجله اینترنتی سونیا متعلق به دیجیتال هلدینگ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
  • رپورتاژ آگهی
  • تبلیغات بنری
  • خرید بک لینک
  • قوانین و مقررات

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دیجیتال هلدینگ است.