مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران
مجله اینترنتی سونیا
رپورتاژ آگهی
تبلیغات بنری
بک لینک
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله اینترنتی سونیا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران
مذاکره-برد-برد-یعنی-چی

مدیریت یعنی تصمیم گیری

مذاکره تجاری چیست

مذاکره برد برد یعنی چی

تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران

مذاکره برد برد یعنی چی

اصول مذاکره‌ی بُرد بُرد می‌گوید که اگر شما و طرف مقابلتان اهداف هم را بشناسید، می‌توانید یک راه‌حل جادویی پیدا کنید که هر دوی شما بدون اینکه احساس بازنده شدن کنید به آنچه می‌خواهید برسید.

برای انجام یک مذاکره‌ی برد برد هر دو طرف پس از اتمام مذاکره باید حس خوبی داشته باشند. این شیوه‌ی مذاکره کمک می‌کند تا افراد پس از اتمام مذاکره با یکدیگر رابطه‌ی کاری خوبی برقرار کنند. کنترل مذاکره با فیلم بازی کردن و نمایش‌های احساسی کاملا بیجا است، چون موجب تخریب اساس عقلانی مذاکره می‌شود و شما را در مذاکره فردی نیرنگ‌باز نشان می‌دهد.

مذاکره‌ی برد برد موضوعش تنها به دست‌ آوردن آنچه می‌خواهید نیست، بلکه باید به طرف دیگر نیز کمک کنید تا آنچه می‌خواهد را به دست بیاورد. یکی از تفکرات بسیار خوبی که می‌توانید در زمان مذاکره داشته باشید این نیست که فکر کنید «چه می‌توانم از آنها به دست بیاورم» بلکه باید اینگونه فکر کنید: «چه کار می‌توانم برای آنها کنم که آنها را راضی کند و در عین حال هزینه و بده و بستان گرانی برای من نباشد.» اگر بتوانید به افراد کمک کنید آنچه می‌خواهند به دست بیاورند، آنها هم آنچه در مذاکره می‌خواهید به شما می‌دهند، روشی که کمک می‌کند هر دو طرف برنده شوند.

دو نفر را در نظر بگیرید که فقط یک پرتقال دارند و هر دوی آنها این پرتقال را می‌خواهند. پس از گفتگو تصمیم می‌گیرند پرتقال را دو نیم کنند و به هر یک، نصف پرتقال برسد. برای اینکه مطمئن شوند این کار عادلانه انجام می‌شود قرار می‌گذارند یک نفر پرتقال را به دو نیم کند و نفر دوم هر کدام از دو نیم را که خواست انتخاب کند. بیشتر که بحث می‌کنند می‌فهمند نیازهایشان کاملا با هم متفاوت است؛ یکی آب پرتقال و دیگری پوستش را برای کامل کردن کیکش می‌خواهد. آنها در نهایت یک راه‌حل جادویی و توافقی عادلانه پیدا می‌کنند که هر دویشان را برنده می‌سازد.

بنابراین نتیجه می گیریم مذاکره برد برد به معنای حصول نتیجه ای 50 ، 50 نیست بلکه یافتن راه حلی برای برطرف سازی نیازهای دو طرف رابطه در کمال رضایت می باشد.

برچسب ها: تئوری برد بردتفکر برد بردرابطه برد برد چیستکتاب مذاکره برد بردمثال برای مذاکره برد بردمعنی برد بردویژگی های مذاکره برد برد

مرتبط نوشته ها

سطوح استراتژی در سازمان

سطوح-استراتژی-در-سازمان

سطوح استراتژی در سازمان، مهمترین عناصری هستند که در تعیین سیاست ها و راهبردهای سازمان تأثیر گذار هستند. این سطوح...

ادامه مطلب

دلایل شکست برنامه ریزی استراتژیک

دلایل-شکست-برنامه-ریزی-استراتژیک

دلایل شکست برنامه ریزی استراتژیک برنامه‌ریزی استراتژیک یک فرآیند پیچیده است که برای تعیین اهداف و راهبردها و نیز برنامه‌ها...

ادامه مطلب

برنامه ریزی استراتژیک چیست و سند استراتژی چگونه تدوین می‌شود؟

برنامه-ریزی-استراتژیک-چیست-و-سند-استراتژی-چگونه-تدوین-می‌شود؟

برنامه ریزی استراتژیک چیست و سند استراتژی چگونه تدوین می‌شود؟ برنامه ریزی استراتژیک یک فرایند مدیریتی است که برای تعیین...

ادامه مطلب
نوشته‌ی بعدی
مذاکره-تجاری-چیست

مذاکره تجاری چیست

مذاکره-تلفنی-چیست

مذاکره تلفنی چیست

مذاکره-چیست

مذاکره چیست

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

sonia

سئو و بهینه سازی سایت : آقای سئو

کلیه حقوق مجله اینترنتی سونیا متعلق به دیجیتال هلدینگ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
  • رپورتاژ آگهی
  • تبلیغات بنری
  • خرید بک لینک
  • قوانین و مقررات

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دیجیتال هلدینگ است.