مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران
مجله اینترنتی سونیا
رپورتاژ آگهی
تبلیغات بنری
بک لینک
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله اینترنتی سونیا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران
سیستم-همکاری-در-فروش-چگونه-کار-می‌کند؟

چرا به تبلیغ کننده و یا همکار فروش Publisher می‌گویند؟

روش های ارزیابی اثربخشی بازاریابی موبایلی

سیستم همکاری در فروش چگونه کار می‌کند؟

تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران

سیستم همکاری در فروش چگونه کار می‌کند؟

سیستم همکاری در فروش یا به اختصار سیستم همکاری‌های بازاریابی، یک روش تبلیغاتی است که در آن فردی با یک شرکت یا فروشگاه همکاری می‌کند و محصولات یا خدمات آن شرکت را به دیگران معرفی می‌کند و در صورت فروش، پورسانتی از فروش به او تعلق می‌گیرد.

این سیستم در واقع به دلیل کاهش هزینه‌های تبلیغاتی و افزایش فروش، برای شرکت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین جذابیت دارد. در این سیستم، شرکت یا فروشگاه همکاری با فردی می‌کند که به عنوان بازاریاب، محصولات یا خدمات آن شرکت را به دیگران معرفی کند و در صورت فروش، پورسانتی از فروش به او تعلق می‌گیرد.

در واقع، فردی که در این سیستم همکاری می‌کند، به عنوان بازاریاب محصولات یا خدمات شرکت، به دنبال جذب مشتری و افزایش فروش است. برای این کار، معمولاً از روش‌های مختلفی مانند ایجاد وبلاگ، تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی و ارسال ایمیل‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند.

در این سیستم، شرکت یا فروشگاه به شخصی که در آن همکاری می‌کند، یک لینک یونیک اختصاصی می‌دهد که با استفاده از آن، محصولات یا خدمات آن شرکت را به دیگران معرفی می‌کند. هرگاه فردی از طریق این لینک، به سایت شرکت دسترسی پیدا کند و محصولات یا خدمات را خریداری کند، شخصی که لینک را به او داده، پورسانتی از فروش را دریافت می‌کند.

مزیت این سیستم برای شرکت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین، کاهش هزینه‌های تبلیغاتی و افزایش فروش است. به‌طوری‌که شرکت یا فروشگاه مجبور نیست خودشان برای تبلیغات هزینه کنند و فقط در صورت فروش، پورسانتی به فردی که در سیستم همکاری با آن‌ها هست، پرداخت می‌کنند.

در کل، سیستم همکاری در فروش یک روش موثر برای کاهش هزینه‌های تبلیغاتی و افزایش فروش برای شرکت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین است. همچنین، برای فردی که در آن همکاری می‌کند، فرصتی برای کسب درآمد اضافی و ایجاد کسب و کار در خانه است.

مرتبط نوشته ها

هدف گذاری رسانه ای (Media Objectives) برای تبلیغات

هدف-گذاری-رسانه-ای-(Media-Objectives)-برای-تبلیغات

هدف گذاری رسانه ای (Media Objectives) برای تبلیغات، فرآیندی است که در آن اهداف و استراتژی هایی برای استفاده از...

ادامه مطلب

تحقیقات رسانه (Media Research) برای تبلیغات

تحقیقات-رسانه-(Media-Research)-برای-تبلیغات

تحقیقات رسانه (Media Research) برای تبلیغات، فرایندی است که به منظور بررسی و تجزیه و تحلیل رسانه‌ها و وسایل ارتباط...

ادامه مطلب

شناخت جامعه هدف (Target Audience Analysis) برای تبلیغات

شناخت-جامعه-هدف-(Target-Audience-Analysis)-برای-تبلیغات

شناخت جامعه هدف (Target Audience Analysis) برای تبلیغات شناخت جامعه هدف یا تحلیل مخاطبان هدف به معنای بررسی و درک...

ادامه مطلب
نوشته‌ی بعدی
روش-های-ارزیابی-اثربخشی-بازاریابی-موبایلی

روش های ارزیابی اثربخشی بازاریابی موبایلی

ابزارهای-رایج-در-بازاریابی-موبایلی

ابزارهای رایج در بازاریابی موبایلی

ویژگی های ارزشمند موبایل برای بازاریابی و بازاریابان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

sonia

سئو و بهینه سازی سایت : آقای سئو

کلیه حقوق مجله اینترنتی سونیا متعلق به دیجیتال هلدینگ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
  • رپورتاژ آگهی
  • تبلیغات بنری
  • خرید بک لینک
  • قوانین و مقررات

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دیجیتال هلدینگ است.